هتل های مشهد
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده که در محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کوروش مشهد

koorosh1.jpg

هتل کوروش مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،از بهترین اقامتگاه‌های مشهد بوده و فاصله کمی با حرم مطهر دارد.این هتل در سال 1382 در بلوار مدرس مشهد افتتاح گردیده و در سال 1391 نیز بازسازی آن انجام شده است.فاصله این هتل تا حرم رضوی 15 دقیقه و تا فرودگاه و راه آهن 20 دقیقه با ماشین می باشد و به مراکز خرید و دیدنی مشهد بسیار نزدیک می باشد که مسافران تور مشهد می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.

koorosh2.jpg

 هتل کوروش مشهد دارای 5 طبقه شامل 20 باب آپارتمان یک خوابه بوده و اتاق‌ها و آپارتمان‌های آن بسیار تمیز و مجهز و دارای ظرفیت‌های مختلف برای آسایش و راحتی مسافران تور مشهد می باشد.از جمله امکانات این اتاق ها می توان به آشپز خانه مجهز به وسایل طبخ،گاز،پانل های صوتی،یخچال، تلویزیون، تلفن،سوئیت، سرویس بهداشتی  فرنگی و ایرانی،تهویه مطبوع اتاق‌ها و...می باشد.همچنین این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی،بوده که آماده خدمت‌ به زائران گرامی تور مشهد می باشد.

koorosh3.jpg

امکانات هتل کوروش مشهد:

هتل کوروش مشهد دارای امکاناتی از جمله :رستوران،کافی شاپ،صبحانه رایگان،پارکینگ،نمازخانه،روم سرویس،لابی شیک،اینترنت،صندوق امانات،آسانسور،خشکشویی،لاندری،تاکسی سرویس و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

koorosh4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل ژاله مشهد

هتل ژاله مشهد یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد می باشد که درخیابان امام رضا واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم رضوی 5 دقیقه با ماشین می باشد و مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم مطهر دارند.

jaleh1.jpg

هتل ژاله مشهد 16 واحد یک خوابه تمیز و بسیار وسیع دارد که مجموعا دارای 64 تخت و با امکان پذیرایی و خدمت رسانی به 80 نفر می باشد.اتاق های هتل ژاله مشهد دارای امکاناتی همچون يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون ، تلفن، تهويه مطبوع، مبلمان و...می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند اوقات آرام و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

jaleh2.jpg

امکانات هتل ژاله مشهد:

کافی شاپ با خدمات 24 ساعته،رستوران،صبحانه سلف سرویس،  پارکینگ، سرویس رایگان به حرم، اینترنت، ویدئو مرکزی با پخش فیلم در 24 ساعت شبانه روز،تلویزیون، ماهواره، تلفن، سالن ورزشی،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی ،مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس، صرافی و...از جمله امکانات و خدمات هتل ژاله مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

jaleh3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل 3 ستاره اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس احداث شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

_اطلس_مشهد.jpg

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_اطلس_مشهد_1.jpg

_اطلس_مشهد_2.JPG

 

هتل  جنت مشهد :

هتل 4 ستاره جنت مشهد در خیابان خسروی نو مشهد احداث شده است. این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر قرار گرفته است. فرودگاه و ایستگاه راه آهن مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.رستوران این هتل ظرفیت 300 نفر را دارا می باشد.

جنت 1

امکانات هتل جنت مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در لابی و واحد، کافی شاپ، نمازخانه، استخر، پارک کودکان، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، کافی نت، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، فروشگاه، سونا، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، چایخانه، ماهواره و...

جنت2

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: